نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ظواهر امر نشان می‌دهد که لطیفی به‌رغم صدور این رای و حتی در صورت تاییدش در سازمان اداری و استخدامی ماندنی است و دولت این دوئل را از قوه قضاییه برده است. اما سازمان تحت مدیریت لطیفی از سایه امنش بیرون آمده و پس از این بیشتر زیر ذره‌بین افکار عمومی، مجلس و نهاد‌های نظارتی خواهد بود. احتمالا استخدام‌های بی‌رویه و مجوز‌های استخدامی تیم لطیفی در کنار تعارض منافع شکل گرفته در حوزه کانون‌های ارزیابی و فعالیت‌های مرکز آموزش مدیریت دولتی با دقت و حساسیت بیشتری مورد بررسی و موشکافی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال شروع لیگ را برای آبی پوشان با یک تجربه تلخ همراه دانست و گفت: بی ثباتی که در مدیریت این باشگاه وجود داشت لطمه بزرگی به تیم زد.
با حضور خرمی شاد به جای رستمی صنایع مس ایران در بالاترین سطح مدیریت با تغییر همراه است.
در یک بازی دوستانه بازیکنانی در تیم پیشکسوتان مقابل هنرمندان قرار گرفتند که بسیاری از آنها در باشگاه‌های لیگ برتر سمت مدیریتی دارند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
شرایط چلسی و استراتژی نادرست مدیریت این باشگاه در یک سال اخیر ضربه‌ای جبران ناپذیر به این تیم وارد کرده است.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
در میانه دعوای مدیریتی ساعی رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شده! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود آنهم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
رییس باشگاه آژاکسیو که کمترین بودجه را در لیگ یک دارد، از نیکاراگوئه تیم خود را هدایت می‌کند.
بعد از تغییرات مدیریت در باشگاه مس کرمان، اکنون در آستانه بازی با پرسپولیس یک انتصاب جدید نیز توسط مدیرعامل این تیم انجام شد.
با نگاهی به صحبت‌های بازیکنان استقلال پس از بازی برابر ذوب‌آهن بعید به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده آینده‌ای در این باشگاه داشته باشد.
مذاکرات فشرده تیم بانک مرکزی با کشورهای عربستان و امارات و هم افزایی عملیاتی دستگاه دیپلماسی با تیم اقتصادی دولت، نتایج مثبتی در ارتباطات بین بانکی و حصول نتایج ملموس ایفا کرده است
مربیگری در تیم های پر مهره و مدعی سخت تر از تیم های معمولی است. حتی مدیریت در چنین تیم هایی سخت تر از مربیگری کردن است.
سرمربی تیم سایپا، بعد از پیروزی مقابل مس شهربابک، طی مصاحبه‌ای گله خود از مدیریت باشگاه را اعلام کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به اعزام پنج تیم امداد کوهستان به منطقه گفت: تلاش برای یافتن فرد مفقود شده همچنان ادامه دارد.
صدور حکم مدیریت برای حبیب کاشانی توسط فدراسیون به طلسمی تبدیل شده که وضعیت تیم امید را در بلاتکلیفی نگه داشته است.
هفته گذشته یک رکورد شکنی بزرگ و جذاب در ورزش ایران رخ داد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار به حال خود رها شده و تیم اقتصادی دولت بازار را مدیریت نمی‌کنند. متأسفانه هیچ یک از قیمت‌های تمام شده کالاها کنترل نمی‌شود.
یک کارشناس فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی باید پیش از آغاز جام‌جهانی ذهن بازیکنان را مدیریت کند.
یک کارشناس فوتبال ایران می‌گوید سرمربی تیم ملی باید پیش از آغاز جام‌جهانی ذهن بازیکنان را مدیریت کند.
به قول خود سردار آزمون او در ایران به شکل اروپایی یک تیم را مدیریت می کند.
پیش از آغاز تمرینات، انریکه پشت تمام بازیکنان یک بی‌سیم وصل کرد تا بتواند از دور آن‌ها را مدیریت کند.
پرسپوليس به نظر می‌رسد یک تیم کامل شده است؛ تیمی با ستاره‌های تشنه موفقیت و رهبری کادرفنی و مدیریت خارج از زمین.
نخستین دختر مدال‌آور تاریخ وزنه برداری بانوان پس از کسب مدال طلای بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: کسب مجموع ۲۷ مدال توسط کاروان وزنه برداری ایران بدون وجود یک تیم مدیریتی قوی امکانپذیر نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ